نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2641
-
الف
+

«رضا فیاضی»: مردم به فضاسازی‌های مجازی توجه نکنند

«رضا فیاضی» بازیگر و کارگردان سینما، تیاتر و تلویزیون ایران از آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم2، این روزها با شیوع ویروس کرونا در جهان، شاهد لغو یا به تعویق افتادن بسیاری از پروژه ها و رویدادهای سینمایی هستیم که این موضوع تاثیر مستقیمی بر روی فعالیت های هنرمندان و سینماگران داشته است.

«رضا فیاضی» بازیگر و کارگردان سینما، تیاتر و تلویزیون ایران به تازگی در یک مصاحبه درباره آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در شرایط فعلی اصلاً کاری وجود ندارد که من بخواهم در آن حضور داشته باشم، اکثریت کارها به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شده‌اند و به همین دلیل تا مشخص شدن وضعیت هیچ پیشنهادی نیست. 

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: البته پیش از شیوع کرونا چند پیشنهاد داشتم که قرار بود در این فلم که در اصفهان ساخته می‌شد بازی کنم، حتی به فلمبرداری هم نزدیک شدیم اما یکباره به موجب مشکل یکی از عوامل تخینیکی با بیماری کرونا پروژه تعطیل شد.

بازیگر سریال «قصه های تا به تا» با تاکید بر دوری از شایعات درباره ویروس کرونا به میزان گفت: امیدوارم مردم تمامی نکات اعلام شده صحی را رعایت کنند تا به زودی شاهد از بین رفتن بیماری کرونا باشیم، خواهش می کنم به فضاسازی‌های مجازی توجه نکنند و به هیچ وجه کسی به شایعات کذب دامن نزند. 

«رضا فیاضی» که متولد 15سرطان(تیر) 1332 خورشیدی می باشد از دهه ۵۰ خورشیدی، بازیگری را در عرصه تیاتر ، تلویزیون و سینمای ایران را آغاز کرد و در ژانرهای گوناگون به ایفای نقش پرداخت.

سریال های «قصه های تا به تا» ، «دنیای شیرین» ، «مثل من مثل تو»، «امروز و فردا»، «شیخ بهایی»، «کژدم 33» و «روزگار قریب» با بازی «رضا فیاضی» از تلویزیون آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

م ح/ ح ح 

نظر شما
ارسال نظر